Pomoć

  • 1. Uključuju li cijene PDV?
    Da, cijene su prikazane s PDV -om.
  • 2. Odakle dolazi roba?
    Naša tvrtka surađuje s nekoliko uvoznika iz Španjolske, Indonezije i Kine.
  • 3. Kako mogu tražiti određeni proizvod u trgovini?
    Za traženje proizvoda upotrijebite postojeći modul za pretraživanje pri vrhu web stranice. Unesite podatke koje tražite, a ako se nađu na web sajtu, prikazat će vam se popis kompatibilnih rezultata.
  • 4. Ja sam pravno lice. Mogu li kupiti?
    Da, samocipele.hr (samocipele.hr) poštuje narudžbe pravnih osoba. Molimo vas da bi ste primili poreznu fakturu s podacima o firmi
    unesite podatke koji će biti zatraženi tijekom registracije ili tijekom procesa naručivanja.
  • 5. Kako mogu postupiti ako želim da se dostava izvrši na drugoj adresi nego sto navedena na mom korisničkom računu?
    U tom slučaju, tijekom procesa naručivanja imat ćete mogućnost unijeti podatke koji odgovaraju željenoj adresi za dostavu.
  • 6. Zaboravio sam lozinku računa. Što uraditi?
    Ako se ne sjećate lozinke računa, upotrijebite opciju Obnovi zaboravljenu lozinku koja je dostupna na stranici Pristup računu.
  • 7. Što učiniti ako želim promijeniti podatke u mom računu?
    Da biste promijenili podatke o računu, prijavite se na svoj račun, a zatim pristupite opciji Ažuriraj račun, koja je dostupna u odjeljku Moj račun.
  • 8. Trebam li mi račun da bih mogao kupiti?
    Za kupnju na ovoj web sajtu morate stvoriti korisnički račun. Također se može izraditi račun nakon što ste u košaricu dodali željene proizvode. Ako ne uspijete, možete naručiti i putem telefona na brojeve prikazane na web sajtu.
  • 9. Mogu li promijeniti naručenu narudžbu?
    Ako želite promijeniti narudžbu, kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt na web sajtu. Navedite i ID narudžbe koji možete pronaći u odjeljku Status narudžbe. Narudžba se može promijeniti prije slanja na rad u skladište.
  • 10. Mogu li saznati informacije o prethodnim narudžbama?
    Istorija narudžbi postavljenih na web sajtu možete pogledati u odjeljku Status narudžbe.
  • 11. Želim kupiti proizvod koji nema na skladištu. Kako dalje?
    Za više informacija o dostupnosti proizvoda, kontaktirajte nas putem kontakt forme na web sajtu ili telefonom.
  • 12. Želim dobiti dodatne informacije koje se ne nalaze na web sajtu. Kako dalje?
    U tom slučaju kontaktirajte nas putem kontakt forme ili telefonom.